16 martie 2009

E bine sau nu ?


Fiecare mamica se gandeste, cred, la ce sa ii faca bun micutului ei. E bine sa nu obisnuim copii cu dulciuri prea multe dar uneori cei mici vor ceva "bun". Fetitei mele ii plac mult jeleurile, cicolata si prajiturile... :( Desi stiu ca nu e bine, uneori nu ii pot refuza palcerea de a i le oferi. Inghetata este insa pe primul lor in topul preferintelor ei.
Am insa prietene care interzic copiilor lor cicolata si dulciurile din comert total. Parerea mea e ca va exista la un moment dat tentatia de a le cumpara, iar daca cei mici nu au fost obisnuiti cu ele, s-ar putea sa faca diverse alergii. Acest aspect este bineanteles, discutabil.
M-am gandit sa fac aceasta rubrica, dedicata dulciurilor pentru copii pentru ca doresc sa aflu (de la cei care vor dori sa posteze comentari) ce dulciuri prefera copii lor si masura in care le consuma.
De multe ori eu fac un dulcic (sarlota, clatite, fursecuri) adhoc si acestea sunt cele mai reusite.
Stiu insa ca fructele sunt cel mai potrivit desert pentru copii. Si acest lucru i-l reamintesc zilnic fetitei mele.
Astazi cred ca cel mai potrivit desert va fi o salata de fructe.... :), ca tot pomenii de fructe. Pe maine... ma mai gandesc.

imagine: www.makrandmane.com

Un comentariu:

  1. e bine daca am reusi sa le dam dragilor nostri copilasi doar ce e sanatos. de multe ori insa mai facem abateri din tot felul de motive, ca sa ii invatam cu alte gusturi, din comoditate sau sa le satisfacem ceva capricii. uneori, asa cum ai spus si tu e mai bine sa le dam noi ceea ce isi doresc dar in doze mici si suprevegheati, decat sa faca ei execse mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere